عزیزم من دیروز انتقال دادم دکتر شما کی بوده
منم دارم دارو استفاده میکنم فردا برم ببینم کی نوبت میده براتخمک کشی
دیروز روز هشتم سیکلم بود سایزاشون۶و۷و۸بودن دکتره گفت کمه وکوچیکن شماها چطوربودید؟
من خرداد انتقال دارم ۲خرداد میرم تعیین کنه واسه روز انتقال🥺😍اونقدر ذوق دارم فقط میخوام ۲خرداد بیاد برم ببینم دکتر چیمیگه بیصبرانه منتظرم مامان دوقل بشم
سلام منم دارم ولی اول باید هیسترو بشم قبل انتقال
منم خرداد میرم برای داروهای قبل انتقال
سلام عزیزم هنوز معلوم نیست ولی شاید منم داشته باشم آخه دیروز رفتم واسه آی یو آی ولی اسپرم ها خوب نبودن کنسل شد گفت ماه بعد آی وی اف کن دیگه اوضاع خوب باشه انشاءالله میرم به امیدخدا یه نی نی قسمت هممون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.