۴ پاسخ

من یکی دوبار بوردمش نوبت دهیش سخته
میبرم پیش بیژنگزاده هرتایمم زنگ‌بزنم جوابمو میده و میگه چیکار کنم

سلام عزیزم میشه در خواستم قبول کنی میخوام پیام بفرستم و راجب زایمان بپرسم

من عزیزم چطور؟

مامان‌ها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
و‌قیمت
به این شماره در پیام رسان بله و‌ایتا پیام بدید
09168070572

سوال های مرتبط