ویتامین اد بزن دخترمن وقتی دل درد داره لج میکنه روی ی سینه وقتی حالش خوبه هردوتارومیگیره
منم سینه راستم خوب میخوره ولی هرجور کردم چپم میدم بهش😂
منم دخترم فقط سینه چپمو میگیره از روز اول توی بیمارستان ماما اومد بالاسرم هرکار کرد نگرفت ک نگرف دقیقا یکی بزرگ شده یکی کوچیک😂
چه جوری میشه فهمید حساسیت دارن؟
منم فقط سینه چپمو میدم راست نمیگره نوک هم نداره
من باز خودم عادت کردم فقط سینه چپمو میدم
چپی بزررگ شده
راستی ی کوچولوعه🤣🤣Oo اینجوری شدم
اون گرسنشه ک گریه میکنه شیر خشک بهش بده
منم دخترم فقط یک سینمو میگیره 🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.