۸ پاسخ

ویتامین اد بزن دخترمن وقتی دل درد داره لج میکنه روی ی سینه وقتی حالش خوبه هردوتارومیگیره

منم سینه راستم خوب میخوره ولی هرجور کردم چپم میدم بهش😂

منم دخترم فقط سینه چپمو میگیره از روز اول توی بیمارستان ماما اومد بالاسرم هرکار کرد نگرفت ک نگرف دقیقا یکی بزرگ شده یکی کوچیک😂

چه جوری میشه فهمید حساسیت دارن؟

منم فقط سینه چپمو میدم راست نمیگره نوک هم نداره

من باز خودم عادت کردم فقط سینه چپمو میدم
چپی بزررگ شده
راستی ی کوچولوعه🤣🤣Oo اینجوری شدم

اون گرسنشه ک گریه میکنه شیر خشک بهش بده

منم دخترم فقط یک سینمو میگیره 🥲🥲

سوال های مرتبط