فردا میشم ۷ هفته و یک روز، کی برم سونوی تشکیل قلب؟

۱۰ پاسخ

همین ۷-۸ خوبه

۳_۴روز دیگه خوبه برو

منم ۷ هفته و ۵ روزمه چهارشنبه قراره برم که ۸ تکمیل میشه

من 7 هفته و 4 روز رفتم

تاریخ اخرین پریودیت کی بود

۸هفته

من ‌فردا ۷ هفته کاملم
دکترم گف برو سونو ولی نگف قلب گف برو ببین هفتت دقیق چقده و تو چه مرحله ابی

میتونی فردا پسفردا بری

الان هم میتونی بری
اما اگه میخوای دیگه آخر هفت هفته برو مطمئن تر باشی
دوبار نفرسته سنو

برو موقع خوبیه

سوال های مرتبط

مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد و کیارش 🩷🩵 مامان شهرزاد و کیارش 🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا🩵 مامان هیرا🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری