همین ۷-۸ خوبه
۳_۴روز دیگه خوبه برو
منم ۷ هفته و ۵ روزمه چهارشنبه قراره برم که ۸ تکمیل میشه
من 7 هفته و 4 روز رفتم
تاریخ اخرین پریودیت کی بود
۸هفته
من فردا ۷ هفته کاملم
دکترم گف برو سونو ولی نگف قلب گف برو ببین هفتت دقیق چقده و تو چه مرحله ابی
میتونی فردا پسفردا بری
الان هم میتونی بری
اما اگه میخوای دیگه آخر هفت هفته برو مطمئن تر باشی
دوبار نفرسته سنو
برو موقع خوبیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.