خانما سرلاک چ طعمی خوشمزه است ؟؟

۵ پاسخ

من برنج
حریره بادام
گندم
گندم موز
همشوخریدم‌هامین‌هیچکدوم نخورد

گندم و موز

حریره بادامش هم خوشمزه اس اصلا کلا سرلاک ها خوشمزه ان من خودمم میخورم خخخخ

محشره🥹

من سرلاک فرنی برنج دادم خیلی دوست داشت

سوال های مرتبط

مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه خانم🩷💋 مامان پناه خانم🩷💋 ۸ ماهگی
مامان هلیا و هلنا مامان هلیا و هلنا ۱۷ ماهگی
مامان پسرک قشنگم مامان پسرک قشنگم ۱۱ ماهگی