۴ پاسخ

همون ی ماه خواهر زمان میبره خیلیم نیس
روز دوم سوم پری میری سونو دارو میده دوباره میری سونو آمپول میده مگ کی وقت بده برای آیو ای
و آزمایشگاه شوهرت نمونه میده شستشو میدن
بعد تزریق میکنن خیلی راحت بود برا من مثل معاینه هس ولی نیم ساعت اونجا دراز میکشی تموم
هنوز ۱۱ آیو ای هستم شوهرم حرکت سریع صفر بود بعد شستشو شدن ۷۰

منم انجام دادم

مثل اقدام طبیعیه

فقط اسپرم رو شستشو میدن تقویت میکنند

شانس داشته باشی میگیره

🖐🏻🖐🏻🖐🏻

سوال های مرتبط

مامان مهوا 🐣🩷 مامان مهوا 🐣🩷 ۱ ماهگی
مصی خانوم مصی خانوم قصد بارداری