۳ پاسخ

وقتی علایم دیگه نداره چرا شربت بدی
فعلا قطره سدیم کلراید بزن براش

سرما نخورده من دوماهه وقتی کیپ میشه اسپری میزنم باز میشه

شربت نده اگه علایم دیگه نداره. اسپری بینی بزن

سوال های مرتبط