من تا پانکچر رفتم،مهر دوسال پیش،الان باید تعیین سلامت بشن ،ببینیم رشد میکنن بعد انتقال بدم
خودم مشکلی نداشتم
مورفولوژی اسپرم ۲ بود
داروهای تحریک تخمدان مصرف میکنی میری برای تخمک کشی
بعدش جنین برات تشکیل میشه
دو تا سیکل از پانکچر رد بشه وارد سیکل انتقال میشی
فقط باید صبور باشی و قوی
نمیگم سخت نیس هست ولی ارزشش رو داره
آمپول زیاد داره دکتر رفتن سونو رفتن قرص خوردن زیاد داره ولی آخرش میشه
من کلا دوتا جنین داشتم
خدا خواست همون بار اول مثبت شدم
هنوز سونو قلب نرفتم
بپرس عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.