۳ پاسخ

اگه نان 1 میخوره من کلی دارم برات بفرستم

من هعی ب شوهرم میگم برو بگرد ببین شیر خشک گیگوز هست یا نه دو روز دیگه پیدا نمیشه

بیمارستانی روبروی شهید رحیمی هستش اون خیای شیرخشک داره امروز براش بار آمده من رفتم گرفتم هکه‌مارکی هم داره

سوال های مرتبط

مامان هدیه ام البنین مامان هدیه ام البنین ۸ ماهگی
مامان ♥️نلین و فندق🥰 مامان ♥️نلین و فندق🥰 ۱۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۵ ماهگی