۸ پاسخ

عنبربووچمپاتو یه محدوده قیمتن که سیصدوخورده ای هستن برواگه داری بازبخر قیمت خورده چمپااین قیمته

کامفیروزچهارصدوخورده ای هست

میگن که چمپا هست ولی بازم خیلی خوب گرفتی

مطمعنی اشتباه نمیکنی من خورده برنجش میگیرم کیلو ۳۰۰

ایرانیه ما میخریم طارم کیلیویی۵۵۰

مطمینی کامفیروزه

والا اگه اصل باشه عالی

واااا
یعنی کیلو ۱۸۰؟!
ما می‌خریم کیلو ۳۸۰

سوال های مرتبط