مامانای قشنگ برای پوشک مولفیکس یا مای‌بیبی؟

۸ پاسخ

مای بیبی عزیزم چون حساسیت نوزاد بهش خیلی کم شایدم صفر باشه

من مای بی‌بی گرفتم

مولفیکس به دختر من حساسیت میداد ، مای بیبی بستم براش ، برای دومی هم مای بیبی خریدیم

مای بی بی گرفتم من
اخه معلوم نیس به پوست بچه چی بسازع

من مای بی بی رو با این که گرونتر از مولفیکسه ترجیه میدم برا دخترم که هر دو رو گرفتم یک حساسیت تو مای بی بی نشون نداد دوما پس دادن توش کمتر از مولفیکس بود مولفیکس کامل فیت بدنش نمیشد

بعضیا مای بیبی بهشون میسازه بعضیا مولفیکس، نمیشه قبل تولد گفت، شما از هر دو بگیرید، منم از هر دوتا گرفتم ولی از اشنا گفتم میارم بعضی بسته ها رو عوض میکنم بعدا گفت باشه

مولفیکس فقط فقط

مولفیکس

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو ۷ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلن خانومی🍒 مامان هلن خانومی🍒 ۱ ماهگی