مولفیکس خیلی بوش بده🤮🤮🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮
مای بیبی
مای بیبی ، مولفیکس اصن خوب نیس
مولفیکس جذب بالایی داره نسبت به مای بی بی من برا سه تا بچه هام هم مولفیکس استفاده کردم مگه اینکه پیدا نکنم مجبور بشم مای بی بی استفاده کنم که اونم جذبش کم بود و نم پس میداد از ترسم تند تند عوضش میکردم
مولفیکس برای سایز کوچیک بهتره هانیز هم خوبه
چون مولفیکس صفر نداره من فعلا مای بی بی صفر و یک گرفتم مولفیکس و مای بی بی هر دوتاش خیلی کم پیش میاد که حساسیت نشون بده
من ک مای بیبی گرفتم. انشالله سازگار باشه با پوستش
فعلا که تا چند هفته باید مای بیبی صفر استفاده کنیم چون مولفیکس صفر نداره
منم مای بی بی گرفتم
من مای بیبی گرفتم
من میخام مای بیبی بگیرم معمولا بچه ها کمتر حساسیت نشون میدن بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.