خانما پوشک مولفیکس بهتره یا مای بیبی؟

۱۱ پاسخ

مولفیکس خیلی بوش بده🤮🤮🤮🤢🤢🤮🤮🤮🤮

مای بیبی

مای بیبی ، مولفیکس اصن خوب نیس

مولفیکس جذب بالایی داره نسبت به مای بی بی من برا سه تا بچه هام هم مولفیکس استفاده کردم مگه اینکه پیدا نکنم مجبور بشم مای بی بی استفاده کنم که اونم جذبش کم بود و نم پس میداد از ترسم تند تند عوضش میکردم

مولفیکس برای سایز کوچیک بهتره هانیز هم خوبه

چون مولفیکس صفر نداره من فعلا مای بی بی صفر و یک گرفتم مولفیکس و مای بی بی هر دوتاش خیلی کم پیش میاد که حساسیت نشون بده

من ک مای بیبی گرفتم. انشالله سازگار باشه با پوستش

فعلا که تا چند هفته باید مای بیبی صفر استفاده کنیم چون مولفیکس صفر نداره

منم مای بی بی گرفتم

من مای بیبی گرفتم

من میخام مای بیبی بگیرم معمولا بچه ها کمتر حساسیت نشون میدن بهش

سوال های مرتبط

مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 مامان 🫧پسرنازم🩵👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان نواز مامان نواز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری