راستش من اصن جیگر مرغ نخریدم تا حالا
با محتویات داخل شکم مرغ مشکل دارم کلا🤣🤣👀😁
سلام عزیزم
بعد از تمیز کردن و شستشو میریزم تو قابلمه و میزارم یه چنددقیقه ای تو آب جوش قل بخوره بعد آبکش میکنم با پیاز و ادویه سرخش میکنم و بعد پخت قاطی سیب زمینی سرخ شده میکنم و با رب تفت میدم
عزیزم غذای سالمی نیست تا اونجا که میتونید نخورید
سلام ب روی ماهت
من اول آبپزمیکنم طعم خون و خود خون ازتوش دربیاد😬😬😬
بعدپیازوسیروتفت میدم بعدجیگرومیندازم توشون تفت میدم تفت میدم تفتتتتت میدم بعدفلفل دلمه ای و قارچ و میریزم توش باخم ک پختن یکمم رب میزنم
شماااااااال و کاشان خیلی دوس دارم خیلی زیاد🫠🫠🫠🫠🫠🍄♥️🍄♥️🍓
فردا میاممم
جیگر اصلا خوب نیست تو هر حیوانی تمام سموم بدن میگیره
اول میجوشونم یکم کف اینا درمیاد آبکش میکنم پیاز سرخ میکنم گوجه رنده میکنم جیگرم اضافه میکنم ادویه میزنم زیرشو کم میکنم درشو میزارم اب میندازه خودش میپزه انقدد خوشمزه میش
ما دل میخوریم ولی جیگرش میگن خوب نیست
سلام قشنگم خوبی
جیگر میشورم میذارم بمونه تو آب نمک حداقل ی ساعت این مابین هم سیب زمینی سرخ میکنم بعدش جیگر و آبکشی میکنم میذارم تو روغن یکم بپزه (خودش آب میندازه) زیرش و کم میکنم حداقل تا نیم ساعت بعدش پیاز و خورد میکنم سرخ میکنم با ادویه و رب +سیب زمینی+جیگر قاطی میکنم و دم میندازم فوق العاده میشه
خدایی من تا حالا نخریدم
سیب زمینی هم سرخ میکنم البته کنارش
یبار ابشودور میریزم یه عالمه پیاز خلال میکنم پیاز سبک شد بهش گوجه و فلفل دلمه اضافه میکنم با ادویه و زردچوبه ده دقیقع یک ربع سرخش میکنم ی لیوان آب میریزم با حرارت کم بپزه آبش کلا کشیده بشه خیلی خوشمزه میشه
میتونی کباب هم بزنی
وا جگرو میپزیم خورد میکنیم ،پیازو سرخ میکنیم جگرو میریزیم توش رب ادویه میزنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.