جیگر رو چجوری بسته بندی میکنین میزارین فریزر؟

تصویر
۱۳ پاسخ

یادم نمیاد هیچوقت مادرم فریز کرده باشه چون جیگر باید تازه خورده بشه میخوایم اگه زیاد بزرگ نیست یه کم کباب کن یه کمش فردا جغور بغور درست کن چون فکر کنم سفت بشه تو فربزر

من یه بار زیاد بود گذاشتم فریزر ولی دو سه روز بعد استفاده کردم خوب بود نباید زیاد تو فریزر بمونه وگرنه خونش در میشه

جیگر به درد فیریز نمیخوره زیاد نهایت دوروز اینا

دلم خواست 🥲

خود قصاب میگف ی روز بیشتر نمیشه نگه داشت

میخای فریز کنی همین طوری بزار نشوری
من بیشتر از یه هفته نگه نمیدارم فریز بیشترشو همونجا تازه به تازه میخوریم

فریز نکن باید بخورید یکی دو روزه فریز کنید خراب میشه

من کلا فریزر نمی‌ذارم عزیزم تازه تازه میخوریم معمولا

جگر بابد تازه خورد فریز نکن

هروقت جیگر بود ما اینکار کردیم دیگه فریز نکردیم همون تو یخچال گذاشتیم فرداش جغور بغور درست کردیم ولی خب میخوای فریزر کنی فکر کنم نباید بشوری یا اگه شستی هم خشک خشکش کن هوا پلاستیکشم بگیر که هوا توش نباشه یخ دورش ببنده

اصلا فریز نمی‌کنیم هر موقع میخریم همون روز کبابش میکنیم

قبل اینک تاپیک و باز کنم عکسه شبیه ی چیزی بود😂

خورد کن بشور فریز کن

سوال های مرتبط