۶ پاسخ

سوال منم هست

شکمت را ببند محکم نباشه اما متوسط ؛شیردهی باعث میشه پریود تنظیمش بهم بریزه.
اونم طبیعیه ،چیزهای نفاخ مصرف نکنید ؛ حبوبات را بادگیری کنید.

من ورمای حاملگیم کلا بعدچندروز رفته فقط یه کوچولو شکمم افتاده ک دارم با روسری شکممو میبندم ک افتادگیشو بره

عرق رازیانه بخور برای نفخ

وای منم

مال منم جمع نشده پربودم میشم

سوال های مرتبط

مامان سانای کوچولو مامان سانای کوچولو ۷ ماهگی