۳۰ هفته که رفتم ۱۲۰۰ بود ولی طبق سونو ۳۲ هفته بودم
من۳۱هفته ویک روز۲و۱۰۰بود
32هفته 2150زده
طبق آنتی ۲۹هفته دو روز رفتم زد ۳۰هفته کامل رو برگه سنو ک زایمانم ۲۸تیر هس نوشته ۲۳تیر موندم دکترمم هیچی نگفت اصلأ فقط گفت خوبه و اینکه یک کیلو پونصد شصدگرم بود
من۱۸۰۰دکترم گف خوبع نرمالع
من توی ۳۲هفته تمام ۲۱۰۰
مامانا تاریخ دقیق سن بارداری تو سونو رشد مهمه اخه من ۲۹ هفته و یک روز رفتم گفت ۳۰ هفته و ۶ روزت هست تاریخ زایمانمم ۲۸ تیر زد
۱۸۰۰ بود
۱۸۰۰ بود .کمه؟
🥲1،300
یک و خوردهای باشه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.