من هم قرص میخورم هم جلو گیری طبیعی دارم
چرا آ یو دی نمیزاری خیالت راحت شه اینهمه ام قرص هرمونی نخوری
کاندوم استفاده کن چون قرص خیلی ضرر داره
منم همین طور ولی بیشتر با کاندوم به قرص حساسیت دارم
قرص خوبه دیگه جلوگیری میکنه. ولی میگن تازگیا دوز قرصها رو کم کردن میتونی کاندوم هم استفاده کنی
من🖐🖐🖐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.