خانما بنظرتون واسه من زوده کمکی شروع کنم

۴ پاسخ

اگ بچه ی رفلاکس داشته باشه با نظر دکتر میتونه شروع کنه ولی در این غیر نه

بله بعد از واکسن ۶ ماهگی بابد شروع کرد

اره بابا زوده

بله که زوده باید ۶ ماهگی شروع کنی

سوال های مرتبط

مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۴ ماهگی
مامان حانا مامان حانا ۱۱ ماهگی