طبیعیع از اون موقع شروع میشه لثه سفت میکنن و آماده میشن واسه دندون در آوردن
دخترم منم اینطوری هست ، دکتر گفت بخاطر رفلاکس هست ، طبیعیه
دختر منم تا الان ادامه داره
لثش داره سفت میشه برای دندون
دخترمنم خیلی اب دهنش میره مامانم میگ خودتم اینجوری بودی بچه هایی ک اب دهنشون میره دیرتر مریض میشن نمیزاره زیاد الودگی تو دهنش بره
من از دکترش بپرسیدم، گفت باید بیاد اب دهنش و طبیعیه
شاید رفلاکس داره دختر منم اونطور بود الان بهتر شدن
بله عزیزم کاملا طبیعی هست به اصطلاح میگن بچه داره لثه سفت میکنه .راه حلی نداره همون پیش بند ببند و لباس عوض کن دختر من تازه خوب شده
رفلاکس معده نداره ؟ بهش دارویی بدی
همچنين دختر من
از هیچی نیس ،طبیعی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.