۵ پاسخ

همون شش زود شروع نکن اصلا

من ۴ونیم ماهگی بخاطر رفلاکس شروع کردم

من چون پسرم رفلاکس داره دکتر گفت یه هفته بعد از واکسن چهار ماهگی

عزیزم من دکتر فوق تخصص تغذیه کودکان رفتم گفت از ۵ماهگی از لعاب برنج شروع کن بعد ماه ششم هرروز یه چیز به سوپش اضافه کن تانسبت به موادغذایی واکنش نشون بده

اگه وزن گیریش خوبه ..شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان آریای من مامان آریای من ۱۷ ماهگی
مامان ارسام مامان ارسام ۱۶ ماهگی
مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان آقاکارن😍 مامان آقاکارن😍 ۴ ماهگی