به نظرتون اسم دلوین قشنگه؟
کولیک رفلاکس شیرخشک

۸ پاسخ

نه.

مادر حسین، ستاره جون! کی باردار شده دنبال اسمی

خیلی خوشگله زیاده ولی از انتخابش پشیمون نشدم هروقت دخترموصدا میکنم عشق میکنم😍🫀

بله عزیزم من که دوس دارم، مهم نیست که زیاد شده مهم اینه قشنگ باشه

خوشکله

اره قشنگه اما زیاده

قشنگه ولی خیلی زیاد شده هم دلوین هم ماهلین

زیاده

سوال های مرتبط

مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ مامان Ⓗⓞⓢⓔⓘⓝ👼🏻✨️ ۶ ماهگی