اگه از ۱۲ هفته به بعد همچنان خوابآلودگی و کسلی بمونه میگن دختره
ولی تا قبل تشکیل قلب و تا قبل ۱۲ هفتگی بخاطر بالا رفتن هورمون هاست
سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده
@Nazdaneh1403
من هفته های ۷ تا ۱۱ بارداری خیلی کسل بودم و همش خواب ولی بعداش اوکی شدم
میگن خواب زیاد تنبل شدن مادر ، بچه دختر میشه
خوشبحالتون بازمن برعکس پنج روزه سحرخیزشدم اصلا خوابم نمیبره
منم خیلی تنبل شدم
اوایل بارداری بخاطر تغییر هورمون همینه اصلا ربطی ب جنسیت نداره
من هم خوابم همیشه هم انگار دو نفر افتادن روم منو زدن هم حوصله کارای خونه ندارم مخصوصا درست کردم غذا و شستن ظرف
من شنیدم مادر تنبل بشه بچه دختره
البته الان تمام علایم ها مثل همه و درست نمیشه تشخیص داد
نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.