سلام مامانا
شما برای معاینه لگنی پیش دکتر رفتید؟
حتما باید بریم؟

۳ پاسخ

اره حتماا برووووو ببین میتونی طبیعی بیاری یا نه

بله من از هفته ۳۷ دکترم معاینه رو شروع کرد تازه دیروز که رفتم گفت باز پنجشنبه هم برم پیشش برای معاینه🙁

عزیزم آره دو هفته دیگه میرم که لگن بیبینه برای طبیعی خوب هست یا ن

سوال های مرتبط

مامان جوجو (لیانا) مامان جوجو (لیانا) ۴ ماهگی