خانما هفته چند باید بریم برای معاینه لگنی؟

۷ پاسخ

دکتر من گفته ۳۷ هفته برم

مامای همراه من گفته ۳۶ هفته بیا معاینه کنم

دکتر من گفت ۳۷

توشهرما فقط تو درد زایمان معاینه میکنند اینجوری معاینه نمیکنند

بستگی به دکتر داره معمولا ۳۷ که تموم شه ، اوایل ۳۸ هفته

۳۷ یا ۳۸ معاینه میکن

۳۸ فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو (لیانا) مامان جوجو (لیانا) ۴ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان جوجه فسقلی👼🏻 مامان جوجه فسقلی👼🏻 ۲ ماهگی
مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد