خانما چند هفته میرین معاینه لگنی

۵ پاسخ

من فکر کنم این سری برم پیش دکترم معاینه کنه تا الان چیزی نگفته

من ۳۸ رفتم

من از ماما بهداشت ک پرسیدم گفت ۳۷ هفته برو ولی تا ۳۸ نشدم نمیرم

معاینه لگنی ۳۶ هفته رفتم سر بارداری اولم

دومی دیگه نمیخواد

من ک نرفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان 💫ماهلین مامان مامان 💫ماهلین ۸ ماهگی
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان جوجه رضا🫄🐣👶 مامان جوجه رضا🫄🐣👶 ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین🐤🎀 مامان ماهلین🐤🎀 ۱۰ ماهگی