فکنم حدود ۱۵ تمن
من ۵ روز پیش بیمارستان نیکان غرب انجام دادم، روز آی یو آی ۸ تومن گرفتن، ولی با چندتا آزمایش خودم و همسرم، عکس رنگی رحم، داروها، ویزیت ها، دوبار سونو فکر کنم حدود ۴۰ میلیون شد
برا من ک نشد تحرک سریع صفر بود فقط
من هم دو روزه انجام دادم تقریبا ۱۵ شد با تامین
البته من با داروها و سونو ها و خود هزینه آی یو آی حساب کردم
فک کنم با دارو طبیعی باردارشی عزیزم
برو دکتر ببین چی میگ بهت
من قبل عید انجام دادم ۶ تومن شد
سلام عزیزم من تازه iuiکردم متاسفانه منفی شد تا الان نزدیک 50میلیون هزینم شد
چرا نشه؟
اصلا ای یو ای ینی جدا کردن اسپرم مناسب دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.