۵ پاسخ

روپاش حتما باید حوله بزاریم
من امروز واکسن شو زدم

سلام مبارکش باشه
راحت بود اذیت نشد واکسن زد تب ودرد نداشت؟من پسرم یک سال و۲۰ روزش هس از استرس نرفتم بزنم گفتم مثل قبلی ها شاید باشه

نه عزیزم پاش درد می‌کنه بزار بگذره

نبری بهتره

نه بعده ۳ روز باید ببری

سوال های مرتبط