۵ پاسخ

بدن همه یه جور نیست عزیزم . برای بعضی ها راحته برای بعضی ها سخت
من دیروز واکسن پسرمو زدم..فقط همون لحظه درد داشت بعدش نه تب کرد نه درد داشت . دست و پا میزد بازی هم میکرد

وای برا دختر من دیروز زدن بعد دوساعت دردش شروع شد یعنی تا شب فقط جیغ میزد

میگن از عصر شروع میشه
ولی پسر من اصلا پاهاش درد نگرفت تب هم نکرد
ممکنه دختر شما هم همینطور باشه
انشالله که سبک باشه براش

پسر من دو ساعت بعد واکسن یکم درد داشت و اذیت شد و بعد دیگه کاملا خوب شد و دست و پا میزد و بازی میکرد

ممکنه اونجوری ک بقیه هم میگن درد نداشته باشه
ولی معمولا درد یا تب از عصر شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان آینده❤️ مامان آینده❤️ ۱۶ ماهگی