۴ پاسخ

هعی ما مثل همیم منم تو تاپیکا دنبال جواب
پوشکش عوض کردی ؟
من الان پوشکش عوض کردم ولی نمیزاره یکی دیگه براش ببندم

همون روز اس دیگه وازلین بزن کم کم خوب میشه

عزیزم وازلین بزن هرشب هرچند دکتر میگه نزن ولی بزنی بهتره من به بچم زدم هیچی هم نشده قطره استامینوفن بدی

چند روزه بعدش خوب میشه

سوال های مرتبط