گیلاس مجازه تو ده ماهگی خانما؟

تصویر
۱۳ پاسخ

دکتر آوینا گفت همچی بهش بده جز کیوی

من ک دادم

پسر من روزی ده تا میخوره

اره من میدم.

ارههه من دادم

همه چی میتونی بدی

دکتر دخترم گفت دیگه هیچ منعی وجود نداره
فقط تا یه سالگی نمک و شکر و عسل ندم

نظر دکترا باهم فرق داره، بخاطر خدای نکرده خطر مسمومیت یا اسهال میگن مراقبت کنید، اما بعد ده ماهگی فکر کنم یکم بدی بهش مشکلی نباشه

من بش کیوی هم دادم تو 6ماهگیش😑

ن عزیزم دکتر لیام گفت نده

فقط موز سیب اواکادو زردالو پخته

نه ممنوعه

فقط کیوی و توت فرنگی مجاز نیس،برای دادن گیلاس هم مواظب باش یهو سالم قورت نده

سوال های مرتبط

مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 مامان 𝘉𝘢𝘳𝘥𝘪𝘢👼🏻🍼 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی