۹ پاسخ

من بیبی م منفیه😭😭😭

عزیزم کیفیت جنینت چی بود؟

انشاالله مثبتی عزیزدل

انشالله ک مثبتی نگران نباش

من حتی با بی بی چک مثبت هم ازمایشم منفی شد

چندم انتقال بی بی منفی شد خودم بار اول که گرفت روز ۶ مثبت شد ولی سه تابعدی تا روز ۱۲ هرچقدر زدم منفی بود آزمایشات هم منفی شد

کی ای وی اف انجام دادی؟

معمولا هورمون بارداری اول تو خون میاد بعد تو ادرار ، شاید لقاحت دیر تشکیل شده . یکم صبر کن ایشالا تا شنبه ببین خدا چی میخاد 💜🙏🏻

چند روز از موعدت گذشته؟

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری