مامانا واکسن ۱۸ماهگی دوشب مراقبت میخاد یا ی روز کافیه؟

۷ پاسخ

۳۰ ساعت دخترم اذیت بود

یه شب

برا من پسرم فقط همون روز و شبش تب کرد که با شیاف واستا قابل کنترل بود

برا من دو شب و سه روز

پسر منم امروز واکسن ۱۸ ماهگی زد خدا کنه شب تب شدید نکنه استرس دارم😮‍💨😕

والا دحتر من فقط عصر و شب یه خرده تب کرد ، دیگه مشکلی نداشت

مثلا امروز صبح بزنی فردا بعدظهر دیگه سختی هاش تمومه

سوال های مرتبط