۳۰ ساعت دخترم اذیت بود
یه شب
برا من پسرم فقط همون روز و شبش تب کرد که با شیاف واستا قابل کنترل بود
برا من دو شب و سه روز
پسر منم امروز واکسن ۱۸ ماهگی زد خدا کنه شب تب شدید نکنه استرس دارم😮💨😕
والا دحتر من فقط عصر و شب یه خرده تب کرد ، دیگه مشکلی نداشت
مثلا امروز صبح بزنی فردا بعدظهر دیگه سختی هاش تمومه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.