۹ پاسخ

تو خوده محرم بگیر مگه چیه😐

اگر به قبلش نزدیک به قبلش اگر به بعدش بعدش.😁بعدم دوره روز اول خوب نیست یعنی دهه محرم البته منم کلا ماه محرم و صفر دوست ندارم جشن بکیرم

پسر منم تو محرم میفته یک کیک درست میکنم میز می‌چینم ازش عکس میگیرم

منم همین طور دقیقا روز دوم ماه محرم

منم یه تم میزنم وچنتاعکس وتموم بزرگ نمیگیرم

واسه نگارم بعد عاشورا تاسوعاس ....
من ی کیک میگیرم و ی تزیین ساده داخل خونه سه نفری

بعدش بگیر

قبلش بگیر

بسته ب تولد داره

سوال های مرتبط