پسرم بیشتر وقتا اروق نمیزنه چکار کنم🤕

۳ پاسخ

سعی کن بزنه اکه هم نمیزنه ۱۵دیقه ایستاده نگهش دار

من همین که بچم سیر میشه سینه رو ول می‌کنه درجا میذارم رو شونه‌م به ثانیه نکشیده اروغ میزنه

اگه اذیت نیست کاری نمیخواد بکنی حتما از پایین خارج میکنه
اگه اذیته با روش های مختلف ببین چجوری میشه اروغشو گرفت

سوال های مرتبط

مامان 👶💙فسقل مامان 👶💙فسقل ۱۱ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی