سنو بده عزیزم
حال منو داری ریدم تو این زندگی 5ساله اقدامم
یا خدا استرس گرفتم مگه میشه بیبی خیلی دقیقه تا چیزی نباشه مثبت نمیشه
منم دوتا بیبی زدم مثبت بود ازمایشم منفی بعد ۱۰ روز پریود شدم
برای منم همین بود بی بی چک مثب بود آزمایش منفی باردار بودم بنظرم برو سنو
عزیزم سنو بده شاید کیست داری
انشاالله ک باداری🥺🥺🥺 ولی شاید لک قبل ز پریود باش قبلا اینشکلی بودی قبل پریود لکه بینی داشته باشی؟؟؟؟
صبر کن ممکنه آزمایشات مثبت بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.