۸ پاسخ

سنو بده عزیزم

حال منو داری ریدم تو این زندگی 5ساله اقدامم

یا خدا استرس گرفتم مگه میشه بیبی خیلی دقیقه تا چیزی نباشه مثبت نمیشه

منم دوتا بیبی زدم مثبت بود ازمایشم منفی بعد ۱۰ روز پریود شدم

برای منم همین بود بی بی چک مثب بود آزمایش منفی باردار بودم بنظرم برو سنو

عزیزم سنو بده شاید کیست داری

انشاالله ک باداری🥺🥺🥺 ولی شاید لک قبل ز پریود باش قبلا اینشکلی بودی قبل پریود لکه بینی داشته باشی؟؟؟؟

صبر کن ممکنه آزمایشات مثبت بشه

سوال های مرتبط