۳ پاسخ

سلام عزیزم من سره پسرم هیچ علائمی نداشتم دوباربیبی زدم منفی شد باآزمایش متوجه شدم

چ علایم هایی داری

عزیزم برو بتا بده
یکی از فامیلهامون هر چی بی بی چک میزد منفی بود رفت بتا داد تا حامله است

سوال های مرتبط