سلام پستونک چه مدل و چه مارکی بگیرم؟

۸ پاسخ

اینی ک میگن اول معمولی و هر چی دم دستت اومد بگیر اگه گرفت هزینه کن اشتباه هست
کلا سه تا مارک معتبر داریم برای پستونک
اونت ، دکتر بروون ، هی اور شی ک میگن درصد اونت بیشتر هست برای گرفتن بچه....
اون سری سیسمونی فروشی بودم
یه خانوم و آقایی اومدن چند مدل از بیبی لند و گرفته بودند می‌گفت بچه داره پس میزنه
زنه هر چی پیشنهاد داد یه مارک درست ببر دوباره همین ها رو بخری همونه که
قبول نکرد فیک اونت گرفت ۳۰۰ تومن هست فیکش اینجا .....
اما وقتی
پستونک خوب نباشه ، استاندارد نباشه بچه نمیگیره فکر می‌کنی کلا همینه

تاپیکام ببین گلم ❤️‍🩹☺️پتو بافت هم دارم

فریگ و اونت از همه بهتره عزیزم

اگر میخای بچه پستونک بگیره و بهش بدی حتما اونت بگیر

اونت

اونت عالیه

اصلا بی‌بی لند نخر که بچه از پستونک زده میشه بچه من اول بی‌بی‌لند گرفتیم نگرفت اصلا پستونکو خواهرشوهرم از همون اول اونت گرفت خیلی راحت بچش پستونکو گرفت

اولش بیبی لند بگیر ببین میگیر یا نه بعد خاستی چیزا بهتر

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان نی نی دختر مامان نی نی دختر هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امیر مامان امیر هفته بیست‌ونهم بارداری