۱۶ پاسخ

پستونک ارتودنسی بگیر نیاز نیست مارک بگیری چون هر ۲.۳ ماه یبار باید تعویض کنی مارک گرون بگیری بچه به همون عادت میکنه بعد هی هر ماه باید کلی هزینه کنی یهو گم شه دیگه اونم یه هزینه جدا
شیشه اونت خوبه

من هی اورشی خریدم کلا وسایلشو

والا من ک معمولی خریدم ببینم اصلا شیر خشک میخوره اگه خورد میرم مارک خوبشو میخرم

من جفتشو هی اورشی گرفتم

شیشه شیر بهترینش دکتر بروان، اونت سرشیشه های جدیدش خیلی بده
پستونک هی اور شی

من اونت گرفتم، لزومی نداره حتما یک برند باشه

من هر دو رو اونت گرفتم

من برا دخترم بارداری قبلیم اونت گرفتم و راضی بودم
این سری بین دکتر براون و اونت شک دارم

من شیشه شیر اونت گرفتم

من شیشه شیر دکتر براون گرفتم
پستونک بی بی لند

من شنیدم پسونک فعلا مارک نگیریم چون معلوم نیست بخوره یا نه
اما شیشه شیرش بنظرم مارک بخر چون حتما شیر خشک میخوره

دکتر براون شیشه من طبق تجربه خودم و بقیه اطرافیانم که استفاده کردیم

من جفتشو‌ بیبی لند گرفتم

اونت از همشون بهتره یا بی بی لند سرشیشه اونت بگیر مناسب تره

شیشه شیر هی اور شی میگن خوبه ولی از یه طرفم میگن که هم عدداش شبا معلوم نیست و هم چون سلیکونیه جنسش یجورایی خیلی پرز میگیره به خودش
بنظرم یا اونت بگیر یا دکتر براون
ولی پستونک همون هی اور شی بخر

حتما یه مارک لازم نیس. من تحقیق کردم اونت خوب بود. هردوشو اونت گرفتم. قیمت شیشه شیرشم ۱۶۰۰.

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۳ ماهگی
مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری