سلام خانما شیشه شیر چه مارکی بگیرم بهتره؟

۴ پاسخ

اگر بچه اولته ونمیدونی شیر خشکی بشه یا نه همون بی بی لند رو بگیر چون ممکنه هزینه زیادی کنی وخودت شیرداشته باشی بچه شیشه نگیره

سر اولی اونت استفاده کردم جایگزین ایرانی خوب داره برند یومامی سراین یکی میخوام دکتر براون رو امتحان کنم برای چند ماه اول و بعد با یومامی ادامه میدم😃

دکتر براوون
اونت

دکتر براون
اونت

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی