شیشه شیر چه مارکی خوبه ؟؟؟؟

۶ پاسخ

من اونت میگیرم ،هی اور شی هم خوبه فقط مشکلش تیره بودنشه

دکتر براون بهترینه من همه دوستامو دوتا برادرزاده هام استفاده میکردن فقط حواستون باشه
که فیکش زیاده و با همون قیمت اصلی هم میفروشن

دکتر برآون و اونت وای دکتر برآون بهتره

من اونت گرفتم

دکتر براون خوبه ک هزینش یکم بالاس
من احتمالا بی بی لند بگیرم چون قرار نیس زیاد استفاده بشه واسم..اگه بعدها لازم شد و اینو نگرفت یه مارک دیگه میگیرم

بی بی لند مدل اونت بگیر خوبه

سوال های مرتبط

مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۳ ماهگی
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری