شیشه و پسونک چه مارکی خوبه بگیرم

۶ پاسخ

شیشه شیر هی اور شی بخرعالیه

از داروخونه ؟

پستونک اما اونت گرفتم ۵۰۰ تومن

من هیور شی خریدم شیشه شیر

من شنیدم اونت خیلی خوبه ولی قیمت مناسب بی بی لند هم خیلی خوبه

من بی بی لند گرفتم ۳۰۰ میل فک کنم ..بزرگ گرفتم ؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهفتم بارداری