شیشه شیر چه مارکی خوبه؟

۷ پاسخ

من دکتر براونز گرفتم

دکتر براون و اونت من خیلی شنیدم خودم براون گرفتم فقط حواست به مدلی که میخری باشه چند مدل داره مثلا مدلی که من گرفتم مال کساییه که هم میخوان شیر مادر بدن هم شیرخشک

من اونت گرفتم

بی بی لند استفاده کردم عالیه

دوتا مارک خیلی میگن یکی دکتر براون یکی ام اونت

بی بی لند

من تعريف دكتر براون رو خيلي زيااااد شنيدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۳ ماهگی