سلام خانما کریر چه مارکی بهتره؟

۵ پاسخ

من دلیجان گرفتم
تا الان هم کار داده
ولی خارجی و گرونترش خ بهترن
ولی چون تایم محدود استفاده میشه همین کافیه به نظرم
تو ماشین میذاریمش تو کریر
ازش عروسک هم اویزون کردیم
سایه بون داره
بیرون میریم راحت میشه گذاشت زمین و دستمون ازاد مبشه
تو خونه میذارمش و تابش میدم
گاهی هم تنهایی خودش رو سرگرم میکنه اون تو
ولی زمانش محدوده
در مورد کریر دلیجان
دکمه های فلزی سایه بون چون شستیم ز زد الان عروسک‌ها ش رد زنگ گرفتن
وقتی کامل پارچه رو برا شستن دراوردیم اسکلتش در قالب غ حرفه ای و پراز پرتی بود (پرینتر سه بعدی خ ضعیف)

graco کریر هاش خیلی عالیه متاسب با بدن بچه است وزنشم خیلی خیلی سبکه

به‌نظرم کریر اصلا خوب نیست
البته نظر بعضی از دکترا هم هست
قبل خرید تحقیق کنید عزیزم
من برا بچه اولم نه کریر گرفتم نه روروئک

کیدیلو

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۴ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی