۴ پاسخ

من کیدیلو z8 خریدم ۱۴۹۰۰.
کریر هم ۲۵۰۰
صندلی ماشین هم ۵۵۰۰

کالسکه بیبی بیگینگ گرفتم ۱۷ تومن….ساکم جدا گرفتم ۳۲۰۰

من ست ساک و کریر و کالسکه گرفتم فک کنم نزدیک ۱۰ت

مبارک باشه من کریر نگرفتم فقط کالسکه گرفتم برند کیدیلو

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۴ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وچهارم بارداری