خانما پوشک چه سایزهایی باید بگیرم برای نی نی و اینکه چه مارکی ؟؟

۴ پاسخ

سلام،سایز۰فقط مای بیبی داره

بنظرمنکه چندمی هست میگم تا۴۰روزنهایت دوماه بیشتر مای بیبی نزنید من دوتابچه اولمومای بیبی کردم هردوعفونت ادراری گرفتن امابچه سومموبعددوماه کهنه کردم هزارماشالله الان رشدقدووزنش وهمه چیزش ازاون دوتابهتره وزرنگتره

مارک مای بیبی بنظرم از همه بهتره من چون گرون شده بود کوکومی میزدم برای دخترم چون بالای یکسال دیگه حساسیت ندارن بچه ها اونم دیگه نیس مجبوری مولفیکس گرفتم آنقدر تعریف میکنن بنظرم آشغالها مخصوصا چسب هاش

فعلا انقدر گرون شده که بفکر کهنه باش😫

سوال های مرتبط

مامان سلین🍓 مامان سلین🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری