مامانا کرم سوختگی چه مارکی برای نی نی هاتون گرفتین؟

۱۵ پاسخ

ماستلا

شنیدم سودو خیلی خوبه

سودوکرم

پیشگیری از سوختگی و مصرف روزانه آردن
برای سوختگی کالاندولا

کالاندولا‌واقعا‌عالیه

الفا گرفتم

وازلین ویتامینه آیروکس خیلی خوبه
ترکیب وازلین و زینک

فقط کالاندولا

سودوکرم

سودوکرم

آردن

فیرووز

فعلا هیچی البته یادم رفته بود

کالاندولا

sodocrem با mustela

سوال های مرتبط

مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان h.mns مامان h.mns هفته سی‌وچهارم بارداری