خیلی قشنگه عزیزم 🥰
چرا عکس برا من نمیاد
چقدر زیبا😍😍
به دکتر سنوگرافی حرفی میزنید ک یه عکس واضح اینجوری از جنینتون بهتون میده؟؟
والا من هم سنوی آنومالی هم سنوی بیومتری ک دادم به جفتشون گفتم یه عکس واضح اینجوری بهم بدن اخرشم چرت و پرت بهم دادن من ازاین عکسا میخوام از بچم😔 چکارکنم؟؟
میشه بگین کجا رفتین؟
چقده قشنگههههه😍🌸
عوخییی خیلی قشنگه
عکساتو بذار قابل گذاشتناشو ما هم ایده بگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.