۷ پاسخ

خیلی قشنگه عزیزم 🥰

چرا عکس برا من نمیاد

چقدر زیبا😍😍

به دکتر سنوگرافی حرفی میزنید ک‌ یه عکس واضح اینجوری از جنینتون بهتون میده؟؟
والا من هم سنوی آنومالی هم سنوی بیومتری ک دادم به جفتشون گفتم یه عکس واضح اینجوری بهم بدن اخرشم چرت و پرت بهم دادن من ازاین عکسا میخوام از بچم😔 چکارکنم؟؟

میشه بگین کجا رفتین؟

چقده قشنگههههه😍🌸

عوخییی خیلی قشنگه
عکساتو بذار قابل گذاشتناشو ما هم ایده بگیریم

سوال های مرتبط

مامان آقا ارسلان مامان آقا ارسلان ۲ ماهگی