برو اورژانس بگو لکه بینی دارم میترسم
من هشت هفته و یه روز رفتم هماتوم نداشتم
قلبش تشکیل شده بود
دوروز بعد یه عالمع خون ریزی کردم
چ ربطی داره
تو که چند هفتس سونو ندادی
من هفت هفته کامل لکه بینی داشتم سه بار خون ریزی شدید کردم
چیزی نبود
فقط هماتوم بود که خوشبختانه رفع شد
اگر میتونی برو بیمارستان امام خمینی یا اکبرآبادی
اگر نمیتونی صبر کن تا فرداهر ۱۲, ساعت شیاف پروژسترون بزار
استراحت کن
فردا حتما برو سونو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.