خانما توروخدا تایپیک قبلیم جواب بدین خیلی نگرانم

۴ پاسخ

برو اورژانس بگو لکه بینی دارم میترسم

من هشت هفته و یه روز رفتم هماتوم نداشتم
قلبش تشکیل شده بود
دوروز بعد یه عالمع خون ریزی کردم
چ ربطی داره
تو که چند هفتس سونو ندادی

من هفت هفته کامل لکه بینی داشتم سه بار خون ریزی شدید کردم
چیزی نبود
فقط هماتوم بود که خوشبختانه رفع شد

اگر میتونی برو بیمارستان امام خمینی یا اکبرآبادی
اگر نمیتونی صبر کن تا فرداهر ۱۲, ساعت شیاف پروژسترون بزار
استراحت کن
فردا حتما برو سونو بده

سوال های مرتبط

مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان مامان عاشق♥️ مامان مامان عاشق♥️ هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣🩷 مامان جوجه🐣🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات مامان نبات ۵ ماهگی
مامان نی نی🌙❤️ مامان نی نی🌙❤️ قصد بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی