چه قرصی از داروخونه بخرم برای تخمک گذاری لطفا جواب بدید

۵ پاسخ

اوومید بعد پریودی ۵مین روزش یکی صبح یکی بعد خواب . باید بری دکتر امپولشو هم بده امپولاشو بزننن سه تاس.بعد ۳۶ ساعته دیگه نزدیکی

چیز خاصی نیست همش ویتامین دکترم بری همین میده

برات بنویسم میگیری قیمتش بالاست؟

برو دکتر هر دکتری یه چی تجویز میکنه سر خود چیزی نخور . ولی من شنیدم اوزیل پلاس خوبه ، اوابست هم خوبه

بهتره بری دکتر
مصرف خودسرانه قرص های هرمونی اصلا خوب نیست

سوال های مرتبط