۸ پاسخ

ولی فک‌نکنم این‌مناسب ۱ سال ب بالا باشه

تا ی سالگی قطرس گلم
اتفاقا قطرشم کفایت میکنه و جواب میده

شربت نده عسل داره.

شربت رو نده برو قطره پلاژرن بخر

زیر ی سال باید قطره اش رو بخوره

بچه کی مرحله نوزادی رو رد میکنه
اون موقع میشه شربت خورد

نه دختر من ۴ ماه بود دکتر براش نوشت دادم بهش البته قطره پلارژین بود

سوال منم هست🤔

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو 🥰 مامان آیهان کوچولو 🥰 ۱۲ ماهگی
مامان 🍋لیمو کوچولو🍋 مامان 🍋لیمو کوچولو🍋 ۱۷ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی