ولی فکنکنم اینمناسب ۱ سال ب بالا باشه
تا ی سالگی قطرس گلم
اتفاقا قطرشم کفایت میکنه و جواب میده
شربت نده عسل داره.
شربت رو نده برو قطره پلاژرن بخر
زیر ی سال باید قطره اش رو بخوره
بچه کی مرحله نوزادی رو رد میکنه
اون موقع میشه شربت خورد
نه دختر من ۴ ماه بود دکتر براش نوشت دادم بهش البته قطره پلارژین بود
سوال منم هست🤔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.